Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2009

ΝΕΑ ΚΟΤΣΑΝΟΚΡΑΤΙΙΑ

Είχε δεν είχε την πέταξε πάλι τη βλακεία ο Mr.Perfect,Αβραμόπουλος στην ενημέρωση για το σχέδιο κατά της γρίπης.
Εάν χρειαστεί είπε θα κλείσουμε τα σχολεία και το μάθημα θα γίνεται εξ αποστάσεως.
Μέσω διαδυκτίου δηλαδή.Βέβαια αν τα μισά παιδιά δεν έχουν υπολογιστή στο σπίτι δεν τον ενδιαφέρει.Ή εάν τα άλλα μισά εκτός από παιχνίδια,δεν κάνουν τίποτα άλλο στον υπολογιστή διότι το μάθημα πληροφορικής στα σχολεία,είναι ΄΄ώρα χαβαλέ΄΄,ούτε κι αυτό τον ενδιαφέρει.
Βέβαια δεν διευκρίνισε τι σημαίνει το εξ αποστάσεως,οπότε μπορούμε να συμπεράνουμε,ότι μπορεί να εννοεί και μάθημα με το ταχυδρομείο,με το τηλέφωνο με ταχυδρομικά περιστέρια κτλ,κτλ...

Τρίτη, 28 Ιουλίου 2009

Ο ΓΑΒΡΑΣ ΚΑΙ Η ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ...


Η εικόνα είναι από το kafeneio.gr
Εντάξει ρε μάγκες.Όλα τα είδαμε από αυτή την κυβέρνηση.Αλλά μετά από 35 χρόνια από την πτώση της χούντας,να επεμβαίνει και να κόβει μετά από τα παράπονα των παπάδων,το φιλμ του Γαβρά,για την καταστροφή,που υπέστη ο Παρθενώνας από τους Χριστιανούς Γότθους του Αλλάριχου,δεν το περιμέναμε.
Δηλαδή τι έδειξε ο Γαβράς στα 10 δευτερόλεπτα του φιλμ?Χριστιανούς Γότθους να καταστρέφουν τη μετώπη του Παρθενώνα και να ρίχνουν το άγαλμα της Αθηνάς από την κεντρική μετώπη.
Γνωστά είναι αυτά.Όπως επίσης γνωστό είναι και η διαταγή του 4ου αιώνα των βυζαντινών αυτοκρατόρων ''ες έδαφος φέρειν΄΄,δηλαδή η διαταγή προς ισοπέδωση και πλιάτσικο όλων των ελληνικών μνημείων.
Και γιατί έγινε αυτό?Διότι οι βυζαντινοί αυτοκράτορες μετά την απόφαση του Θεοδοσίου,για την επικράτηση του χριστιανισμού ως επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας,δεν ήθελε να υπάρχουν μέσα στην αυτοκρατορία,εστίες ετεροδοξίας και ειδικά των Ελλήνων.
Όταν λοιπόν κατέβαινε ο Αλλάριχος με τους Γότθους του(αρχαίο Γερμανικό φύλο),από τη Θράκη,σπάζοντας τη συνθήκη με το Θεοδόσιο(Ιβηρικής καταγωγής) να μην περάσει το Δούναβη,πήγαινε καρφί για την Κωνσταντινούπολη.
Θεοδόσιος και Αλάριχος είναι παλαιοί σύμμαχοι και έχουν πολεμήσει μαζί,πριν από καμιά δεκαριά χρόνια ενάντια στο δυτικό κομμάτι της αυτοκρατορίας.
Στο θρόνο αυτή την εποχή βρίσκεται ο γιος του Θεοδόσιου,Αρκάδιος μετά το μοίρασμα της αυτοκρατορίας σε δύο κομμάτια.
Η Κωνσταντινούπολη βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο και μάλλον δε θα έμενε κολυμπιθρόξυλο από τους Γότθους του Αλάριχου,οι οποίοι είχαν εκχριστιανιστεί ασπαζόμενοι το αρειανικό δόγμα.
Τότε ο αρχισύμβουλος του Αρκαδίου,Ρούφινος(από το όνομα φαίνεται και η καταγωγή του),πείθει τον Αλάριχο,ότι δεν έχει νόημα να κάνει λαμπόγυαλο την Κωνσταντινούπολη,διότι εκτός του ότι πάνω-κάτω είναι ομόδοξοι,δεν έχει τόσα πολλά λάφυρα και ωραίες εκτάσεις, όσο ο κυρίως ελληνικός χώρος.
Όπου λάφυρα εννοούσε τους ελληνικούς ναούς και τα ελληνικά μνημέια.
Με ένα σμπάρο δυο τριγόνια λοιπόν.Και σώζεται η Κωνσταντινούπολη και κάνουν οι Γότθοι τη βρώμικη δουλειά της αυτοκρατορίας σφάζοντας και καταστρέφοντας κάθε τι ελληνικό στην αυτοκρατορία.
Οι Γότθοι πείθονται και κατευθύνονται στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Περνούν από την Κόρινθο,τη Θεσσαλία,τη Θήβα,την Ελευσίνα,την Αθήνα και τα κάνουν όλα ρημαδιό.Σφάζουν,λεηλατούν και καταστρέφουν.Εκεί ρημάζουν και τον Παρθενώνα,από θρησκευτικό μίσος και από διάθεση πλιάτσικου.
Το θρησκευτικό μίσος αντικατοπτρίστικε στην καταστροφή του μνημείου,το πλιάτσικο διότι δεν άφησαν ούτε εκμαγείο.
Θα μου πείτε και ο βυζαντινός στρατός κάθονταν και κοιτούσε?Κάθονταν και κοιτούσε.Άλλωστε η δουλειά συμφωνημένη άνωθεν ήταν.
Ο Αλάριχος αφού έκανε μία βόλτα και στην Ήπειρο και στη Μακεδονία με τα ίδια αποτελέσματα,τελείωσε το θεάρεστο έργο του.
Η αυτοκρατορία για να τον ανταμείψει τον διόρισε ως΄΄ρυθμιστή του Ιλλυρικού ζητήματος΄΄.
Αυτή εν συντομία είναι η Ιστορία.Στα χρόνια που ακολούθησαν,ο Παρθενώνας έγινε ναός της Παναγίας της Αθηνιώτισας!,μετά ήρθαν οι Φράγκοι και την έκαναν ναό της δικής τους Παναγίας,ώσπου ήρθε ο Μοροζίνης τον 16ο αιώνα και τον βομβάρδισε.
Ο Γαβράς λοιπόν,δεν εκόμισε γλαύκα εις Αθήνας.Είπε το αυτονόητο.Ό,τι το μνημείο βεβηλώθηκε και καταστράφηκε από διάφορους εισβολείς ανά τους αιώνες.
Φυσικά η γερμανική πρεσβεία δεν έβγαλε καμιά ανακοίνωση,για την ιστορική αποκατάσταση του Αλάριχου,αλλά η Ιερά Σύνοδος του Ιερώνυμου,του αρχιεπισκόπου της μούγκας,αφού ΄΄ποιεί την ήσσαν΄΄ στα μεγάλα ζητήματα,εσωτερικά και εξωτερικά,που ταλανίζουν σήμερα τον ελληνισμό,ξύπνησε από το λήθαργο κι έβαλε κάτι ανιστόρητους ψευτοταλιμπάν των ευχαιλέων και της κονόμας,να παίρνουν τηλέφωνο το Σαμαρά για να κόψει το βίντεο του Γαβρά.
Ποιος ο λόγος?Ο κινητήριος λόγος,που κινεί ανέκαθεν την Ιστορία.Το χρήμα και η εξουσία.
Το χρήμα μην τυχόν χάσει κανά πελάτη,η ΄΄Ανώνυμος Εταιρεία Εμπορίου Ελπίδας Εκκλησία Α.Ε.΄΄ και η εξουσία μην τυχόν ο ανωτέρω πελάτης ξεφύγει από την επιρροή της,όταν μάθει ότι τα πλήθη των σταυροφόρων εκτός από τη Μέση Ανατολή είχαν περάσει και πριν από 700 χρόνια και από την πατρίδα του.
Το να αντιδρά η εκκλησία,όπως προανέφερα το καταλαβαίνω.Ως κάθε μαγαζάτορας,έχει δικαίωμα να αντιδράσει,όταν θεωρήσει,ότι το μαγαζί του,δυσφημείται συκοφαντικώς.Άλλο τώρα αν ξέρει κι αυτός,ότι τα δέκα δευτερόλεπτα του βίντεο του Γαβρά είναι τόσο αληθινά,όσο και ο ιερέας,που μετά την εκτέλεση μυστηρίου,βάζει στην τσέπη και κανά κατοσταρικάκι.
Πώς είναι δυνατόν όμως,το ελληνικό κράτος,να επεμβαίνει και να κόβει μία ιστορική προσέγγιση,μετά την αντίδραση της εκκλησίας?Μήπως οι ιδέες και οι απόψεις έχουν πάψει στην Ελλάδα του σεμνού και ταπεινού,να κυκλοφορούν ελεύθερα?Αν ήθελαν οι παπάδες να υπερασπιστούν τις θέσεις τους,μπορούσαν να το κάνουν ελεύθερα στον Τύπο και όπου αλλού ήθελαν.Εκείνοι επέλεξαν τα τηλέφωνα στο Σαμαρά.
Και κάτι τελευταίο.Οι πράξεις των διαφόρων χριστιανών δεν μπορούν να αμαυρώσουν τη ρήση εκείνου που είπε΄΄όστις θέλει οπίσω μου ελθείν΄΄.
Βέβαια οι επόμενοι το μετάλαξαν και είπαν ΄΄όστις δεν θέλει οπίσω μου ελθείν κακό του κεφαλιού του΄΄...
Και είναι διαφορετικό, αν στίφη βαρβάρων,που είτε είχαν ντυθεί με τη στολή του Γότθου στρατιωτή,είτε με την αυτοκρατορική βυζαντινή τιάρα,είτε με το καλιμαύκι,που αργότερα ανακυρήχθηκαν και ΄΄άγιοι΄΄,με πρόσχημα τη χριστιανική τους πίστη,προέβησαν σε πράξεις ,που βάσει αυτών, σήμερα θα τους χαρακτηρίζαμε από εγκληματίες μέχρι ψυχανώμαλους.
Πάντως αν θέλει το Υπουργείο Πολιτισμού να επανενώσει τα στοιχεία του μνημείου ας αρχίσει το ξήλωμα από τα μάρμαρα και τα κιονόκρανα,που κοσμούν τις διάφορες εκκλησίες-εκκλησάκια-εξωκλήσια-παραεκκλησάκια γύρω από την Ακρόπολη.Έχει να μαζέψει πολύ πράμα...