Μετά τα γεγονότα του Δεκέμβρη,αναζωπυρώθηκαν με εξαιρετικά έντονο τρόπο στη Χώρα μας τα φαινόμενα ένοπλης βίας από διάφορες οργανώσεις.
Επιθέσεις κατά αστυνομικών,ΜΜΕ και τελευταία η βόμβα στη CITIBANK,που δεν εξερράγη.
Η αιτία,που πυροδότητησε αυτή την ένταση,δεν είναι η δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου,όπως πολλοί υποστηρίζουν.
Αυτή είναι μόνο η αφορμή.
Καμία ένοπλη ομάδα,εάν δεν έχει ή δεν υποψιάζεται ότι έχει την συναίνεση ή έστω την ανοχή,μεγάλου μέρους του κοινωνικού συνόλου,δεν προχωρά σε ένοπλες επιθέσεις κατά στόχων του οικονομικού-πολιτικου συστήματος.
Και στην συγκεκριμένη πολιτική και οικονομική συγκυρία,οι κρατούντες(πολιτικοί-επιχειρηματίες),πρέπει να αντιληφθούν,ότι όσο η κοινωνική ανισότητα μεγαλώνει,καθιστώντας την ελληνική κοινωνία βραζιλιάνικη με περίκλειστα γκέτο πλουσίων και φαβέλες με φτωχούς και πλήθους νεόπτωχων , η βία θα είναι το φυσικό καταφύγιο,όσων πλέον έχουν αποκλειστεί από το κοινωνικό γίγνεσθαι.
Καθημερινά στα ΜΜΕ βγαίνουν διάφοροι και λένε 10 φορές σε 1 ώρα το γνωστό τσιτάτο΄΄καταδικάζω τη βία΄΄.Κανείς όμως δεν είπε ΄΄καταδικάζω την αιτία,που γεννά τη βία΄΄.
Διότι αν αποφασίσει να ασχοληθεί με την αιτία που γεννά τη βία , θα πρέπει να επικεντρωθεί στη ΄΄ψαλίδα΄΄ πλουσίων-φτωχών που μεγιστοποιείται,τη διαφθορά,το αδιέξοδο του πολιτικού συστήματος,τη συμπαιγνία κράτους-ΜΜΕ και των 10 οικογενειών,που κυβερνούν τον τόπο,την περιθωριοποίηση μεγάλου μέρους της ελληνικής κοινωνίας.
Οι ένοπλες οργανώσεις επιτίθενται, διότι αντιλαμβάνονται έστω και από ΄΄υπερεπαναστικότητα΄΄ ή από κεκτημένη ταχύτητα,ότι ο Λαός θα τους αγκαλιάσει,ως τιμωρούς αυτών , που τον κατάντησαν στη σημερινή μιζέρια του.
Ο τροφοδότης των ενόπλων οργανώσεων είναι το κοινωνικό μίσος,που κάποιες φορές παίρνει χαρακτήρα ταξικού μίσους.
Σε αυτή την ιστορική συγκυρία το δυσμένες για τους κρατούντες είναι ότι μεγάλο πλέον μέρος του λαού,λόγω της εξαθλίωσης του όχι μόνο επιδοκιμάζει τέτοιες ενέργειες,αλλά ίσως και να θεωρεί εαυτόν ΄΄εν δυνάμει΄΄ αντάρτη πόλεων κατά την επαναστατική φρασεολογία , τρομοκράτη κατά την αστική και κρατική.