Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΣΕΙΣ ΟΑΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΣΟΥ!


Σήμερα το πρωί,όπως κάθε μέρα παίρνω το λεωφορείο γύρω στις 07.00 για να κατέβω στο κέντρο.
Επειδή το κοντινότερο περίπτερο,που πουλάει εισητήρια είναι στα 500 μέτρα και βλέποντας το λεωφορείο να έρχεται ανεβαίνω χωρίς εισητήριο.
Για κακή μου τύχη στην επόμενη στάση μπαίνει ελεγκτής.
Μου ζητάει το εισητήριο,εγώ του αναφέρω το λογο που δεν έχω,δεν χαμπαριάζει από τις δικαιολογίες μου και μου κόβει πρόστιμο 60 ευρώ ,το οποίο και πληρώνω εκείνη τη στιγμή.
Ακριβώς μπροστά μου κάθονται δύο Ρωσίδες γύρω στα 50,οι οποίες όταν βλέπουν τον ελεγκτή κινούνται προς την πόρτα.
Ο ελεγκτής φωνάζει στον οδηγό να μην ανοίξει την πόρτα και τις ζητάει τα εισητήρια.
Εκείνες αρχίζουν να του βγάζουν από την τσάντα,κάτι πλαστικοποιημένες εικόνες της Παναγίας,κάτι χαρτάκια -παραχαρτάκια αλλά εισητήριο,πουθενά,λέγοντας του ΄΄κατεβαίνουμε-κατεβαίνουμε΄΄.
Ο ελεγκτής,που πριν από λίγο έκοψε στον μαλάκα τον Έλληνα,δηλαδή εμένα, πρόστιμο,φωνάζει στον οδηγό ΄΄άνοιξε να κατέβουν οι κυρίες΄΄,οι οποίες κατεβαίνουν κανονικά χωρίς φυσικά να διαθέτουν εισητήριο αλλά ούτε και να τους κοπεί πρόστιμο.
Μήπως σε αυτή τη χώρα ρε μάγκες πρέπει να βγάλουμε όλοι άδειες παραμονής,να κυκλοφορούμε με κάρτες προσφύγων?
Το κορόιδο ο Έλληνας δηλαδή πληρώνει τα πάντα και ο αλλοδαπός τη βγάζει καθαρή?
Μήπως πρέπει να πάρουμε τα διαβατήρια μας και να σηκωθούμε να φύγουμε από δω,γιατί πλέον αυτό το Κράτος έχει γίνει κράτος εξυπηρέτησης αλλοδαπών?

8 σχόλια:

  1. Σύνηθες φαινόμενο. Όταν τους πλησιάσει ελεγκτής, κάνουν τον κινέζο και δεν καταλαβαίνουν την λέξη εισιτήριο. Μόνη λύση το κράξιμο προς τον ελεγκτή. Ο έλεγχος να γίνεται σε όλους ή σε κανένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμενα μου εχει τυχει να μην χαμπαριαζει ο ελεκτης κ να βουταει κανονικα τον αλλοδαπο..
    Δεν ειναι αυτο το θεμα τους!
    Το θεμα ειναι να πιασουν ΕΝΑΝ..ασχολουνται με αυτον κ οι υπολοιποι μπορουν να την κοπανησουν ανενοχλητοι!!!
    [εχω βρεθει και στις δυο θεσεις - και του γκαντεμη(που τωρα τρεχω να εξοφλησω) αλλα κ του τυχερου που "ουφ,βρηκαν αλλον πιο πριν κ τη γλυτωσα"]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κατα κανόνα πάντως οι αλλοδαποί είναι αυτοι που ξεγλιτωνουν στο θεμα μετακινησεις χωρις εισητηρια...γιατι ναι δεν υπαρχει περιπτωση να βρουν τα στοιχεια τους και να πληρωσουν..ενω εμεις οι Ελληνες οχι απλως δεν συγχωρουμαστε,αλλα επιβαλλεται να πληρωσουμε προστιμο..Αυτη ειναι η τακτικη των σκληρων κ καλα κανω σωστα την δουλεια μ,ελεκτων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου έκοψε πρόστιμο προχτές ένας τέτοιος για μια στάση! Το βρίσκω άδικο για 4 στάσεις απόσταση που βρίσκεται η δουλειά μου να πρέπει να πληρώνω 1€ κάθε φορά!! Ρώτησα και για κάρτα κ έχει μόνο τέλος κάθε μήνα! Οτι να'ναι κάνουν. Τουλάχιστον δίνω το ακυρωμένο εισητήριο σε κάποιον άλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ε και εσύ πήγαινε με τα πόδια! για 4 στάσεις παίρνεις λεωφορείο; ήμαρτον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Re mages ti lete? Afth th stigmh h axristh kai anikanh kibernhsh, exei kataxrewsei th xwra kai prospa8ei na klepsei emas ta koroida apo foroys eisitiria klp.. Na min plirwsei kanenas ta spasmena ta dika toys..!! Kai min kanete to allo adianoito la8os na tsakwneste metaxi sas gia to poios plirwse kai poios th glitwse h na ta bazete me toys metanastes.. Oloi sthn idia pleyra imaste me toys dief8armenoys exoysiastes ap thn allh..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλαράκι Βελουχιώτη, απ' όσα αναφέρθηκαν μόνο η αναφορά στους λαθρομετανάστες σε πείραξε;
    Ε, λοιπόν ΝΑΙ, εγώ δε τους βάζω στο ίδιο στρατόπεδο με μένα, σ' αντίθεση με το κράτος, το οποίο υποτίθεται ότι εσύ αντιστρατεύεσαι, που τους εξισώνει με τους γηγενείς & αυτόχθονες, καθώς προσβλέπει σ' εκείνους για τη μελλοντική στελέχωση των διαπλεκόμενων επιχειρήσεών του με φτηνό εργατικό δυναμικό..
    Ο Έλληνας είναι αιχμάλωτος στη χώρα του, και κερατάς και δαρμένος, και η προκλητική ατιμωρησία των λαθρομεταναστών στα ΜΜΜ, τα οποία μολύνουν με την παρουσία τους, είναι ακόμη ένα καρφί στο φέρετρο του οικονομικά χειμαζόμενου ελληνικού λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παιδια να σας πω κατι και να σας πεσει ελεγκτης δεν θα δινετε ταυτοτητα, απλο. η ταυτοτητα ειναι ιδιωτικο εγγραφο δεν το δειχνουμε στον καθε εναν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή